کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی راهنمای خرید بهترین تجهیزات پارکینگ

close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

Parking equipment

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

راهنمای خرید بهترین تجهیزات پارکینگ

ا

راهنمای خرید بهترین تجهیزات پارکینگ

خرید تجهیزات پارکینگ با کیفیت و ایمن، می تواند یک محیط مناسب و منظم را برای کاربران فراهم کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه به دلیل افزایش تعداد خودروها، نیاز به داشتن پارکینگ به یک امر ضروری تبدیل شده است. به طور مثال می‌توان به پارکینگ‌های سطح شهر، ادارات، مراکز تجاری و خرید، و همچنین منازل ساختمانی اشاره کرد. همچنین طبق آمارها وجود یک پارکینگ استاندارد از لحاظ امنیت بسیار مفید واقع شده است و امنیت خودروهای پارک شده بسیار نکته مهمی می‌باشد. یکی از پارامترهای بسیار مهم در هر پارکینگ، داشتن تجهیزات پارکینگ می‌باشد. داشتن تجهیزات برای پارکینگ‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد. وسایل و تجهیزات مربوط به یک پارکینگ، یک راه حل بسیار مؤثر در کاهش درگیری‌ها، عصبانیت‌ها، خسارت‌ها، و تنش بین مردم و یا اهالی یک ساختمان می‌باشد. بنابراین خرید تجهیزات پارکینگ با کیفیت و ایمن، می‌تواند یک محیط مناسب و منظم را برای کاربران فراهم کند.

خرید تجهیزات پارکینگ جزو ملزومات می‌باشد

در واقع وظایف پارکینگ‌ها حفظ و حراست از خودرو می‌باشد، بنابراین فراهم کردن همچین محیطی نیازمند خرید یک سری تجهیزات می‌باشد. تأثیرات این تجهیزات بر روی کاهش آسیب‌ها و تصادفات و ایجاد فضای ایمن برای خودرو و وسایل داخل آن مرتبط می‌باشد. از جمله تجهیزات می‌توان به راهبند، صفحه ضد لغزش، رمپ ضد لغزش لاستیکی، سرعت گیر لاستیکی، قفل پارکینگ، محافظ ستون، خط کشی پارکینگ، تقسیم کننده پارکینگ، متوقف کننده خودرو، صف آرا و غیره اشاره کرد. هر کدام از این تجهیزات در راستای ایجاد نظم و امنیت برای مشتریان می‌باشد. هر چقدر یک پارکینگ در تهیه تجهیزات کامل و بروز باشد، باعث افزایش اعتبار و ایمنی آن خواهد شد.

محافظ ستون پارکینگ

یکی از تجهیزات مهم برای پارکینگ‌ها، محافظ ستون می‌باشد. دلیل اهمیت این وسیله، حفاظت از خودرو کاربر، و همچنین ستون‌های پارکینگ می‌باشد. این محافظ‌ها علاوه بر جنس مقاوم در برابر ضربه، دارای شبرنگ هایی می‌باشد تا در صورت نداشتن دید کافی، یا عدم نور مناسب، راننده متوجه حد فاصل بین خودرو و ستون شود. همچنین محافظ ستون و یا ضربه گیر ستون باعث نظم دهی به پارکینگ‌ها می‌شود. در صورت نبود این محافظ‌ها، به مرور زمان در اثر برخورد خودروها با ستون، باعث آسیب دیدن و ایجاد یک محیط نامنظم و زشت می‌شود. محافظ‌های ستون دارای اندازه‌های مختلف می‌باشد که عبارتند از ۱۰*۸۰، ۷*۱۰۰، ۷*۹۰. جنس این نوع محافظ‌ها از لاستیک با کیفیت بالا می‌باشد. در برخی موارد به علت توقف نزدیک خودرو با ستون، احتمال برخورد درب خودرو با ستون وجود دارد، که باعث آسیب به هر دو آنها می‌شود. وجود یک محافظ ستون می‌تواند مانع خراش یا آسیب دیدگی شود.

خط کشی پارکینگ

از دیگر تجهیزات پارکینگ، می‌توان به خط کشی پارکینگ اشاره کرد. شاید به ظاهر مهم نباشد ولی یکی از ملزومات یک پارکینگ خوب، داشتن خط کشی‌های واضح و مناسب باشد. خط کشی‌ها را با دو رنگ متفاوت انجام می‌دهند تا فاصله استاندارد بین خودروها مشخص شود. خط کشی‌ها به عنوان یک راهنما برای ورود و خروج خودروها بسیار مناسب می‌باشد. همچنین حریم خودروها با استفاده از خط کشی کاملاً رعایت می‌شود و از ایجاد بی نظمی و شلوغی جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از کاربردهای خط کشی پارکینگ، می‌توان به کاهش تصادفات اشاره کرد. بنابراین از مزیت‌های خط کشی پارکینگ می‌توان به جمع بندی این موارد رسید:

۱- محدوده برای هر خودرو قابل شناسایی می‌باشد.

۲- از تداخل رفت و آمد خودروها جلوگیری می‌کند.

۳- با ترسیم این خط کشی‌ها علاوه بر افزایش ایمنی و زیبایی پارکینگ، باعث کاهش هزینه‌ها در خرید سایر تجهیزات می‌شود.

برای اجرای خط کشی باید آن را به افرادی ماهر و آشنا به مقررات راهنمایی و رانندگی سپرد، تا با رعایت کامل اصول ایمنی و استاندارد، اجرا کنند. گروه تولیدی بازرگانی، صنعتی آرتمیس، تولید کننده انواع تجهیزات پارکینگ می‌باشد. این گروه بازرگانی، با استفاده از مواد درجه یک اپوکسی و پلی یورتان، در رنگ‌های متنوع با بالاترین کیفیت، آماده ارائه خدمات می‌باشد. نام گذاری و خط کشی انواع محوطه‌های پارکینگ، نصب و اجرای تجهیزات، به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در این شرکت انجام می‌شود. نصب تجهیزات برای پارکینگ‌ها، باید توسط شرکت معتبر و آشنا با این فرآیند، با رعایت تمامی موارد و نکات ایمنی صورت گیرد. از دیگر تجهیزات مهم می‌توان به رنگ آمیزی پارکینگ‌ها اشاره کرد. رنگ آمیزی و نور علاوه بر افزایش ایمنی پارکینگ، باعث زیباتر شدن محیط می‌شود. رنگ آمیزی و خط کشی، هر دو با یکدیگر، باعث ایجاد یک محیط کاملاً استاندارد و ایمن می‌شود. در بسیاری از موارد به دلیل عدم خط کشی مناسب و نبود نور کافی، شاهد تصادفات بین خودروها شده ایم. رنگ آمیزی و خط کشی باید با استفاده از رنگ‌های با کیفیت انجام گیرد تا بعد از مدتی، به دلیل گرد و خاک و دود خودروها کدر نشود، و به راحتی قابل شستشو باشد.

از مهمترین رنگ‌های مصرفی و کاربردی در رنگ آمیزی دیوارها و کف پارکینگ و همچنین خط کشی‌ها، رنگ‌های آلکیدی می‌باشد. این رنگ‌ها به دلیل دوام بالا در مقابل گرد و خاک و دود، بسیار مناسب می‌باشند و شفافیت و وضوح را در تاریکی افزایش می‌دهد. در کنار این رنگ آمیزی نصب و چراغ و فلاشرهای هشداردهنده، جزو ملزومات در تجهیزات پارکینگ می‌باشد. به سبب این رنگ آمیزی و نصب چراغ، بسیاری از بی نظمی‌ها و تصادفات در محیط پارکینگ کاهش می‌یابد. با آشنایی و خرید این تجهیزات می‌توانید کارایی و ایمنی پارکینگ خود را افزایش دهید و باعث افزایش اعتبار پارکینگ خود شوید. امروزه پارکینگ‌ها جزو محیط‌های لازم برای هر شهر و ساختمانی می‌باشد. و اگر درست و مهندسی شده اجرا و تجهیز شده باشند، مطمئناً به یکی از مراکز پر رفت وآمد تبدیل خواهد شد. برای تجهیز کردن پارکینگ خود، آرتمیس پارکینگ artemisparking.com آماده صفر تا صد راه اندازی پارکینگ شما بوده و به دلیل نمونه کارهای فراوان و سابقه طولانی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای تجهیز پارکینگ شما باشد زیرا در بسیاری از موارد شاهد استفاده از تجهیزات نامطلوب و اشتباه در پارکینگ‌ها شده ایم که باعث ایجاد خسارت‌های بسیاری برای مشتریان و صاحبان پارکینگ شده است



تعداد بازديد : 18
تاریخ انتشار: يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 20:03

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : 0

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما